نوروز ٩٣

4 05 2014

سه ماه رو پر كرديم و رفتيم تو ٤ ماه و هنوز خبري نيست
عيد رو از روز دوم تا ٦ با نيما و سعيده شمال (سرخ رود) بوديم يه چند روزي هم محمود اباد برگشتيم و سخت مشغول مهمون داري از فاميل هاي مادر جان هستيم نير و ليلا و پسر خاله يغوب و محمد و زندايي مسي از تهران اومدن و اجمعين دهن ما رو دارن سرويس ميكنن

روز جمعه نيما و سعيده اومدن باغ كه كاميار و شيما رو هم اورده بودن

خبر جديدي نيست جز انتظار

 

 

اولين مديكال

اولين مديكال ٢٤ شغله هاي ورشو امروز اومد و من به قدري خوشحال شدم كه انگار مديكال خودم اومده
اين هم اطلاعاتشون

 

نوشته اصلی توسط golalehm
تاریخ ارسال مدارک:27 may 2013
دریافت نامه از ورشو:16 October2013
دریافت مدیکال:10 2014 march

/////////

 

كرختي

از ديروز كه خبر اولين مديكال گروه اعلام شد كه البته بعد متوجه شدم از دوستان وبلاگي هم هستن .كرخت شدم حس پا شدن ندارم تو دلم خالي شده يه حس ترس همراه با دلتنگي و كلافگي همه وجودمو گرفته از همه روزها و اتفاقهايي كه نميدونم چي هست ميترسم .
با تخميني كه دوستان ميزنن ظاهرا تا اخر بهار بايد مديكالاهاي هممون بياد يعني حدود ٣ ماه ديگه ٢ ماه كارهاي مديكال و پست به پاريس طول ميكشه و ٥’٦ ماه هم كارهاي ويزا حدودا ميشه گفت سال ديگه اين موقع ويزا به دستيم اگه خدا بخواد اما عجيب نگرانمو نميدونم چي پيش مياد

 

 

کارها

Information

پاسخی بگذارید

