شبانه ها

7 03 2014

چند شبه ميخوام يه پست از حال و و هواي خودم بزارم كه نمشه قبل تر از اين تو وبلاگ ايران من كه اولين وبلاگ من بود مينوشتم بعد با فيس بوك اشنا شدم تا زماني كه كل فاميل و مادر و پدر و ..اومدن و اونجا هم از دست رفت  هر چند قبل اون هم نميتونستم اون جوري كه دلم ميخواد درد دلم و حرفامو بنويسم يه جايي رو ميخواستم مثل همون سر رسيداي زمان نوجونيم كه همه چيزو راحت و بي پرده مينوشتم هر چند وقتي خوب فكر ميكنم ميبينم نه تو اون دوران و نه تو هيچ دوره اي از زندگيم نتونستم به هيچ نوع كاغذ و قلمي اعتماد كنم و حرفمو بهش بگم احساس اعتراف نوشتنو بهم ميده اينجا هم كه كم كم خواه نا خواه خيلي ها اشنا در ميان يا در اينده احتمال ديدنشون تو سرزمين هاي دور خيلي زياده پس من كجا بايد اعتراف كنم نميدونم …..

 

کارها

Information

پاسخی بگذارید

