ترجمه و متن اهنگ katy perry i m wide awake

6 07 2012
I’m wide awake
I’m wide awakeKaty Perry

 

I’m wide awake

من کاملا هشیار هستم

Yeah, I was in the dark

بله من در تاریکی بودم

I was falling hard

من به شدت (سختی) سقوط کردم

With an open heart

با قلب باز

I’m wide awake

من کاملا بیدارم (هشیار)

How did I read the stars so wrong

چه گونه می توانستم ستاره ها را سر کار بگذارم

I’m wide awake

And now it’s clear to me

و حالا این برای من واضحه

That everything you see

که همه چیزی که تو می بینی

Ain’t always what it seems

هوش مصنوعی همیشه آنچه به نظر می رسد نیست

I’m wide awake

Yeah, I was dreaming for so long

بله من برای مدتی طولانی در خواب و رویا بودم

I wish I knew then

ای کاش من می دانستم پس

What I know now

چیزی که هم اکنون من می دانم

Wouldn’t dive in

شیرجه نمی روم

Wouldn’t bow down

تعظیم نمی کنم

Gravity hurts

جاذبه لطمه می زند

You made it so sweet

تو این رو خیلی شیرین ساختی

Till I woke up on

تا من از خواب بیدار شدم

On the concrete

در بتن

falling from cloud

سقوط کردم از ابر

Crashing from the high

از بالا سقوط کردم

I’m letting go tonight

من امشب اجازه میدم بری

(Yeah I’m) Falling from cloud

بله من از ابر سقوط کردم

I’m wide awake

Not losing any sleep

هر خوابی رو فراموش نکن

Picked up every piece

بر می داشتی از هر قطعه

And landed on my feet

و فرود اومدی روی پای من

I’m wide awake

Need nothing to complete myself – nooohooo
برای کامل شدن نیاز به چیزی ندارم

I’m wide awake

Yeah, I am born again

بله من دوباره متولد شدم

Outta the lion’s den
بری در لانه شیر

I don’t have to pretend

لازم نیست که وانمود کنم

And it’s too late

خیلی دیر شده

The story’s over now,the end

اکنون داستان تموم شد ، پایان

I wish I knew then

What I know now

Wouldn’t dive in

Wouldn’t bow down

Gravity hurts

You made it so sweet

Till I woke up on

On the concrete

(Chorus)

Falling from cloud 9

Crashing from the high

I’m letting go tonight (yeah, I’m letting go)

I’m Falling from cloud 9

Thunder rumbling

Castles crumbling

I am trying to hold on

God knows that I tried

Seeing the bright side

But I’m not blind anymore…

I’m wide awake

I’m wide awake

(Chorus)

Yeah, I’m Falling from cloud 9

Crashing from the high

You know I’m letting go tonight

I’m Falling from cloud 9

I’m wide awake

I’m wide awake

I’m wide awake

I’m wide awake

 

I’m wide awake

 

 

 

موزیک ویدیو جدید و زیبای Katy Perry به نام Wide Awake [ به همراه موزیک این کار ]
| با ۲ کیفیت ۳۶۰p و ۱۰۸۰p / بدون تگ تبلیغاتی سایت / با لینک مستقیم |

 

Katy Perry   Wide Awakee Katy Perry   Wide Awake

 

 

 

 

Flash Katy Perry   Wide Awake   (( توجه مهم : لینک های مستقیم 300 روز فعال است ))

 

Tick Katy Perry   Wide Awake  برای دانلود موزیک ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی لینک زیر کلیک کنید : موزیک ویدیو

 

LinkDownload Katy Perry   Wide Awake  Download…( WwW.IranDLCenter.In )…SERVER 1

 

Tick Katy Perry   Wide Awake  برای دانلود موزیک ویدیو با کیفیت ۳۶۰p بر روی لینک زیر کلیک کنید : موزیک ویدیو

 

LinkDownload Katy Perry   Wide Awake  Download…( WwW.IranDLCenter.In )…SERVER 1

 

Tick Katy Perry   Wide Awake  برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید : موزیک

 

LinkDownload Katy Perry   Wide Awake  Download…( WwW.IranDLCenter.In )…SERVER 1

 

Lock Katy Perry   Wide Awake   منبع و پسورد : IranDLCenter

کارها

Information

پاسخی بگذارید

