پاورقي

30 04 2011

مروز را به خاطر بسپار ! روزی شبیه صفحات هدر رفته تقویم ! شبیه صفحه های نشانه دار برای انجام کار های بزرگ !! روزی که هیچگاه از راه نخواهد رسید !! من در هزار توی آینه ها گم میشوم !! مثل صفحه سر گر می های بچه ها !صفحه مسیر مار پیچ هزار تو برای رسیدن به تو ! گم شده یک جاده فراموش در دست تعمیر میشوم !! از همانهایی که تا نیمه راه ساخته میشوند !! فقط برای اینکه شروع شده باشند !! یک چین بزرگ به آینه بد هکارم !! اخمهایم را از ان پنهان می کنم !! خط عمیق خندهام را پر می کنم !! از شمال غربی تا حوالی جنوب شرقی من زیر ضربدر احتیاط !! خطر ریزش تو گم میشود ! دو قدم مانده به تو در خلا رها میشوم !! چیزی مثل حضوری کور مال در بی نهایت !! با همان عصای سپیدی که محکم روی خاطره هایم می کوبم شاید بتوانم تو را ببینم !! مثل یک کد نامفهموم شده ای برای قلبم !! با سه تاپ تاپ می شماسمت ت دو تا پشت هم و دیگری با فاصله !! عجیب است این صدای شبیه سازی ذهنی توست !!وقتی که بد رنگ میشوی ! مثل چکش فرود می ایی یک گوشه دلم !! همه تاپ تاپ های پشت سر هم !! دیگر به وصله پینه های گاه گاهت عادت کرده ام !
موریانه ها مغزم را می خورند ! با چشمهای باز کابوس یک رویا میبینم ! کلمات روی دهانم سر می خورد و من تسلیم لغزش قلم در دستانم می شوم !! مثل یک روز بد قلق !! لحظه ها برای گذشتن از پی هم تعارف می کنند !! دوساعت و نیم است که ساعت 12 است یا چیزی شبیه این ! اما طلسم من نمی شکند !! من همه ارامشم را قمار می کنم برای لحظه ای هیجان !! زند گی غناثی هایش را به من انداخته است !! در هیچ گوشه ای از ان کاملا جا نمی شوم ! یک قسمت از قلبم برای همیشه بیرون از هر حریمی قرار می گیرد !!
امروز را به خاطر بسپار !! یکی از ان پاورقی های زند گی ! ریز و درهم !! مثل عطش نوشتن فقط یک کلمه دیگر ! خواب الوده و مبهم ! خسته و تاریک ! ناقص و گنگ ! مثل روز های بی حوصله وا رفته ! وقتی که هرگز جمله ها به نقطه نمی رسند !!
……………
………

مهدیسا !!!

چهارشنبه 25 مهر ماه 87 نیمه شب !

کارها

Information

پاسخی بگذارید

