فاحشه

23 03 2011

اسپرسو با طعم تو فاحشه!

چراغ ها را خاموش کن،فاحشه!

تا نبینمت وخیال کنمش.

…تا در آغوشم، به فرض

تنی باشد ترد با طعم تابستان

تنی که هم ترانگی کندم به نفس های ممتدش.

فاحشه!

به صداقت تن عریانت قسم!

این روزها عجیب هوای زنی را دارم

که دیر به دیر می آمد و

دلم دیوانه ی عطرش بود.

زنی گندمگون وگونه سنگی

که در خلقتش خدا،»خدایی»کرده بود!

فاحشه!

بی پرده بگویمت

من سر بر سینه های تو خیال زنی را هق هق می کنم

که خاطره اش خنجریست خرامان بر خاطر مکدرم.

بگذریم….

چراغ ها را خاموش کن

چراغ ها را خاموش کن،فاحشه! تا نبینمت وخیال کنمش

. تا در آغوشم، به فرض تنی باشد ترد با طعم تابستان

تنی که هم ترانگی کندم به نفس های ممتدش.

فاحشه! به صداقت تن عریانت قسم!

این روزها عجیب هوای زنی را دارم که دیر به دیر می آمد و دلم دیوانه ی عطرش بود.

زنی گندمگون وگونه سنگی که در خلقتش خدا،»خدایی»کرده بود!

فاحشه!

بی پرده بگویمت :

من سر بر سینه های تو خیال زنی را هق هق می کنم که خاطره اش خنجریست خرامان

بر خاطر مکدرم.

بگذریم…. چراغ ها را خاموش کن

کارها

Information

3 responses

8 05 2011
محمد

اين از خودتونه؟؟؟؟من تو وبلاگم گذاشتم نمي دونستم ماله كيه ولي خيلي قشنگه

13 05 2011
pasargad

اگه از اينجا بر داشتي چرا اينجوري نوشتي پس؟؟:)))
نمي دونم شاعرش كيه ولي يه نفر رو فيسبوكم گذاشته بود،گفتم اينم يه بهونه واسه شروع دوباره،بد جوري دل تنگم كرد

13 05 2011
pasargad

نه دوست عزيزم از من نيست تو يه صفحه به نام اسپرسو تو فيس بوك اينو ديدم و اينجا گذاشتمش

شاد و موفق باشي

پاسخی بگذارید

