5 08 2010

دلم گرفته دنبال يه صداي اشنام يه جاي اشنا يه چيزي كه يه ذره ارومم كنه نپرس حال و روز اين روزات چطوره كه از گريه هاي شبانم حالو روزم پيداس

نپرس چي ميخواي كه خوب ميدوني هيچي تو دنيا نيست كه بخوام

نبرس چي كار كنم اروم بشي كه ميدوني ارامش فقط با مرگه

حال و روز اين روزامو نپرس كه گفتني نيست از فضا هم ميشه فهميد كه حالو روزم چيه از مه اي كه دود سيگار تو هوا درست كرده ميتوني بفهمي چي تو دلمه نه؟ پس چرا ميپرسي كه بغضم دوباره بتركه  نكنه ميخواي بشنوي حالو روزمو اگه ميخواي بشنوي به صداي هق هق گريم خوب گوش كن اينه صداي اشناي اين روزاي من

نپرس به كجا رسيدم ، كه پوچم و خالي . از لبخند تلخم ميتوني بخوني كه چه غوغايي تو دلمه

دلم فقط هواي گريه داره اسمون اين روزا بد جوري ابريه هوا ناجوانمرد شده پنجره چشام فقط  دنيارو باروني ميبينه اخه ميگه ميشه از پشت اين پنجره چيزي جز بارون ديد؟

دلم واسه خودم تنگ شده از خودمم دور شدم

دلم خيلي چيزا ميخواد اما هيچي نميخواد ،هيچي ارومش نميكنه

منو بخون خط به خط ذره ذره كه محتاجتم كه دلخوشم به بودنت هر چند كه نه  با مني و نه كنارم

کارها

Information

One response

7 08 2010
RezaPTO

سلام
میخواستم از شما درخواست کنم که با من تبادل لینک کنین.
اگر میتونین من رو لینک کنین و خبرم کنین تا در سریعترین زمان ممکن لینکتون کنم.

نام لینک : تصاویر دلخواهتان اینجاست
آدرس : http://www.iranaks.vcp.ir

هر وقت لینکم کردین خبرم کنین تا لینکتون کنم.

از افراد دیگه ای هم که درخواست تبادل لینک بنده در وب ایشون رو دیدن هم درخواست تبادل لینک دارم.

خیلی ممنون

پاسخی بگذارید

