اينقد تورو دوست دارم …..

30 07 2010

اين اهنگو يكي از بهترين دوستام همين الان تقديمش كرد به من دلم نيومد با اين كه قديميه اينجا نذارمش واسه خودم دنيا دنيا ميارزه

ازت ممنونم نانينم كه انقدر خوبي كه اين همه بدي منو نميبيني

هرچي تو نت گشتم لينك فعال اين اهنگو پيدا نكردم فردا بازم نگا ميكنم اهنگ انقد تورو دوست دارم از امين رستمي متنشو ميزارم

شاد باشيد

متن آهنگ

این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره
این قدر برات می میرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره
بی تو دلم میگیره، وقتی تنها میشم کارم انتظاره
این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره

وقتی نگاهم می کنی قشنگیاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو میشنوم دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه

این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره
این قدر برات می میرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره
بی تو دلم میگیره، وقتی تنها میشم کارم انتظاره
این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو

اینجوری دوست نداره

پي نوشت: جوينده يابنده ميشود :D:

امين رستمي

امين رستمي

کارها

Information

5 responses

30 07 2010
مهتاب...

من نمیدونم چرا هر وقت مرورگرم رو باز میکنم وب شما رو رفرش میکنم
الانم که این آهنگ رو دیدم نمیدونم بگم ناراحت شدم یا خوشحال!!!قاطی کردم
چون تنها و اولین آهنگی بود که به بهترینم توی پارک تیراژه نزدیک آریاشهر دادم و چقدر من این آهنگ رو دوست دارم وحشتناک باهاش خاطره دارم
نمیدونم گریه کنم یا بخندم اصلا نمیدونم اون دختری که عاشقانه وار دوسش دارم هنوز این آهنگ رو داره یا حذفش کرده
اگه هم ازدواج کنه که…………. 😦 نه باید امیدوار باشم
خنده زوریم میگیره خودم 1000.000 مشکل دارم اما به همه دوستام امیدواری میدم و تو مسائل عاشقانه سعی میکنم کنارشون باشم در صورتی نمیخوام بگم اکثر،اما میگم متوسط کسایی که توی عاشقی به عشقشون نمیرسن باعث نامیدی دیگران و نفی عشق میشن
چه دنیاییه
الانم خبری ازش ندارم!!تا تلاش کنم و ببینم میتونم وضعیت مالی(نمیدونم این پول برای چی اختراع شد جالبه وقتی اختراع شد میگن شیطان روش سجده کرده و گفته قاتل انسان هار و پیدا کردم یه همچین چیزی) رو خوب کنم و مجدد برم جلو یا نه باید بشینم …(کار نشد نداره حتما باید بکنم)…ای بابا آخه چرا من اومدم و این آهنگ رو دیدم
یه نکته هم بگم که امین رستمی راضی نبوده این آهنگ توی نت پخش بشه و ظاهرا شخصی بوده(تا جایی که من میدونم)
دیگه حالا حالا ها سر نمیزنم به این وبلاگ تا این پست از صفحه اصلی بره صفحه بعد
نمیدونم چی زیباست نمیدونم چرا هی عاشق باید ناز معشوق رو بکشه دیگه گریم گرفته..چرا معشوق ناز نمیکشه
توی چند محله اونورترمون دیدم هجله جوونی رو که فوت کرده و شنیدم بخاطر مسائل مادی و اینکه دختر رو بهش ندادن خودکشی کرده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی باید اینجور مسائل رو جواب بده
چرا این پسر دوست من نبود که بهش کمک کنم!!!!پی دوست به چه دردی میخوره
چرا آدم هایی که هر شب با یک دختر می خوا……… بعد توبه میکنن و به راحتی ازدواج میکنن و چیزیم به دختره نمیگن!مگه زندگی صداقت نیست
فکر کنم دیوونه شدم
اما اینو میدونم که یک عاشق واقعی حتی اگه معشوقش لجنمالش کنه بازم عاشقه و هر لحضه عاشقتر میشه
خدایا…
انقد حرف زیاده که…. 4سال صبر و انتظار…عشق………ای ای ای
موفق باشید

30 07 2010
مهتاب...

امیدوارمم اگه هر آهنگی رو خوانندش و صاحب اثر راضی نیست و ما اون رو منتشر یا دانلد میکنم حلال کنن مخصوصا همین آهنگ

30 07 2010
pasargad

سخت نگيريد اينم ميگذره

22 10 2010
ikalfanis

چه قد قشنگ بود

27 11 2010
نازي

سلام
وب خيلي جالبي داري
هم عكسهات باحاله و هم آهنگهات
اگه خواستي به منم سري بزن

پاسخی بگذارید

