لعنت به تو

15 07 2010

لعنت به تو زندگي كه سرار وسوسه بودي

کارها

اطلاعات

5 پاسخ

15 07 2010
مهتاب...

اگه جسارت نباشه این مطالب رو برای شخص خاصی مینوسید؟
آخه میخوام بدونم من اجازه دارم راجبشون اظهار نظر کنم؟
در ضمن سایت من رو دیدید؟هیچ نظر خاصی هم راجب 3تا نضر قبلیم نداشتید
جالبه من هرچی بیشتر اهمیت میدم انگار شمارو بیشتر اذیت میکنم
اگه مزاحمم دیگه به این وبلاگ سر نزنم؟
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.

16 07 2010
pasargad

حضورتون هميشه موشوق من واسه جلو رفتن تو اين جاده تاريك بوده و هست

15 07 2010
مهتاب...

وقتی از این جمله ها:لعنت به تو زندگي كه سرار وسوسه بودي
تو وبلاگتون میزارید خیلی ناراحت میشم و مدتی میرم تو فکر
قبلا چه شور و هیجانی داشتید چند سال پیش هارو میگم
نمیدونم چرا!!!!!!اگه من رئیس جمهور میشدم فکر کنم حتی یک ثانیه هم نمیخوابیدم
آخه با اینهمه درد و رنج و غمی که هموطن های ما دارن چطور میشه راحت خوابید و زندگی کرد و بی خیال از کنار اینهمه مصیبت رها شد
من وقتی حیوون میبینم و مخصوصا گربه که امروزا خیلی اذیتش میکنن این حیوون رو به یاد شما گربه ملوس می افتم…یادش بخیر…دیشب یک سوسک دیدم اومده بود تو خونمون اما به احترام حسی که داشتم نکشتمش و ولش کردم همینطور راست راست بگرده…خندم میگیره که انقدر باورش برام سخته که این آدم ها چطور انقدر بی رحم شدن که به خودی رحم نمیکنن!!!
میتونم حدس بزنم براتون چه اتفاقی افتاده چون از اول دنبال کردم شمارو اما دقیق نمیتونم بگم شما هم که چیزی نمیگید..قبلا بیشتر میگفتید
نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم روزی که از این دنیا میرم در حسرت نگفته ها و نکرده ها نباشم
موفق باشید
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.

16 07 2010
pasargad

خيلي از حرفها تا ابد تو دل ادما ميمونن تا بپوسن
شايد اينجوري كمرنگ تر بشن
شايد با گفتن خيلي از حرفها خييلي از عقده ها باز بشه

16 07 2010
مهتاب...

مرسی از لطف شما
اما راجب نظر آخرتون،شما با این احساسات امکان نداره آدم کینه ای باشید یا بد کسی رو بخواین
اشتباه نکنید شما جوون هستید و پیشاپیش تولدتون رو یه فکر کنم یک ماه بعد باشه تبریک میگم پس مثل تولد،شما هم میتونید عوض بشید یعنی شخصیت قبلی خودتون رو فراموش کنید(بکشیدش)و شخصیت تازه متولد کنید…البته من نمیدونم جدیدا چه اتفاقاتی افتاده واستون که اگه پست های قبلی تون رو بخونید یک پریشونی توی شما هست که خودتون هم انگار جاده رو گم کردید و سر دوراهی گیر کردید و نمیدونید چکار کنید برای مثال یکبار پست میزنید باید عوض شد و…. یکبار از اینگونه صحبت های نا امید کننده و منفی صحبت میکنید
امید وارم این جمله من رو درک کنید که امکان نداره عشق یکطرفه باشه!!!!چون خدای عاشق ها همونی که قبولش دارید خودش داره به بندش میگه من عاشقتم ای بنده اما اگه گناه کردی و توبه کردی و پشیمون بودی از ته دل بازم دوست دارم و اگه پشیمون نبودی و غرق گناه شدی من تورو دوست ندارم و جهنمی که میتونه هرچیزی باشه سزای توست!!!
میبینید پس خدواند هم هیچ چیز یکطرفه نمیخواد
اگه تو مسیر عاشقی ضربه خوردید………….نمیدونم خودمم حس و حال درستی ندارم دارم به شما امیدواری میدم یکی میخواد به خودم امیدواری بده شدم کوری به فکر حال کوری دیگر،من دیگه سرآمد این کتاب رمان ها شدم روزگاری که یه آب خوش بزور از گلوم پایین رفته اما خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من ولی باز هم میفهمن و بازهم دارم تلاش میکنم
الانم حالم یه جوری شد حوصله نوشتن ندارم شما هم که چیزی نمیگید و منم نگرانیم بیشتر میشه خودم انقدر از بچگی مشکل داشتم نمیدونم دیگه چرا غصه مردم هم باید بخوردم البته شما رو دوست خودم حساب میکنم و نمیخوام قسم بخورم اما واقعا کسایی رو که عاشقن یا عاشق بودن رو انقدر دوست دارم انقدر دوست دارم که از دیدن و هم صحبتی و حتی فکر کردن بهشون خیلی لذت میبرم
برم تا بعداً…..
موفق باشید
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

