اهنگ همه وجودم محمد ياوري

19 04 2010

كلافه گي مهاجرت داره ازارم ميده

روز مرگيم عوض شده دوروز ديگه شروع يه تجربه جديد زندگي

اين موقع هيچي لذت بخش تر از خلسه بعد سيگار نيست نگاه كردن به سيگار كه چطوري دود ميشه ازش خاكستر ميمونه درست مثه عمرت كه داره ثانيه ثانيه ميره و تو نميتوني هيچ كاري كني كه يه لحظه حتي يه لحظه دير تر به انتهاش برسه چه بكشيش چه نكشي چه لذت ببري چه نبري اون ميره و تموم ميشه و اين تويي كه زمانو از دست داديپس تا ميتوني ازش لذت ببر و يه پك عميق تر بزن كه زياد وقت نداري همين لحظه هاس كه اخرين پكم بايد بزني و بري با تمام تلخيش من كه ازش سير نميشم با تمام سوزشي كه لحظه لحظش عذاب اوره

درست مثه زندگي ميخوام يه شبه همه جعبه سيگارو تموم كنم و دوباره روز بعد دوباره با يه پاكت جديد شروع كنم درست مثه زندگيم كه با خزعولات گذشت

امروز همين امروز فهميدم تنها تر از اوني هستم كه حتي فكرشو هم نميكردم

فهميدم هيچي هيچكي تو دنيا نيست كه ادمو واسه خود خود خودش بخواد همه يه دليلي واسه دوست داشتنت دارن همه و تا تو معلول نباشي كسي دوست نداره


اين اهنگو خيلي دوست دارم شمام گوش كنين

همه وجودم


كل البومو از اينجا بگيرين

کارها

Information

7 responses

20 04 2010
sogand

سلام دوست عزیز،
وبلاگ خوبی دارید و واقعا، بدون اغراق از وبتون خیلی خوشم اومد.
به نظر من آدم هر چقدر هم تنها باشه بازم خدا رو داره، منم همیشه احساس تنهایی می کنم، ولی این تنهایی می ارزه به همه کسایی که فقط واسه منافعشون کنارت هستن. در هر حال اگه تو اوج تنهایی هم باشی خدا رو داری.
موفق باشی
یا حق…….

23 04 2010
pasargad

سلام دوست نازنينم ممنون از لطف كه بي دريغ نثارم كردي

خدا رو دارم اما نه مثل قبل شايد تو يه پست راجبه خودمو و خدا نوشتم كه چه بي رحمانه نديدمشو عشقشو به عشق زميني به گناه فروختم !!

8 05 2010
sogand

سلام دوست عزیز
من منتظرم که این پست رو بذاری خیلی کنجکاو شدم بدونم چی شده که اینطوری میگی!
امیدوارم مثل قبل بتونی بیشتر با خدا باشی،
با آرزی موفقیت
فعلا

16 05 2010
پریان

سلام آهنگ ها تون فقط شنیده میشن یا دانلود نمیشن یا فیلترن ! من این آهنگ ها رو می خوام!

20 05 2010
arash

سلام دوست عزیز مطالبت خوندم پاسخت به دیگرانم شنیدم منم مثل توام وهمین نظری رو که تو داری رو دارم منم میگم خدا هست ولی من نمیتونم پیداش کنم یا گاهی مواقع هست که انسان نیاز داره یه انسان دیگه درکش کنه و تنهاش نزاره ولی پیدا نمیشه خوشحال میشم باهات آشنا شم ضمنا آهنگم فیلتر بود

20 05 2010
arash

عشق خدارو نفروختی نازنین همه انسان ها نیاز به یه عشق زمینی دارن دکتر الهه قمشه ای یکی از اون افرادیه که این عقیده رو داره که با عشق زمینی باید به عشق آسمونی رسید ولی اینو قبول دارم سخته که یه عشقه پاک زمینی پیدا کردچون الان دقیقا منم مثل توام احساس میکردم و میکنم که عشق خدا رو فروختم ولی من نیازمند عشق زمینی ام و همینجور بلاتکلیف و تنهام ای کاش یکی بود که واقعا به خاطر خودم منو بخواد

25 05 2010
pasargad

اقا ارش این درسته که از عشق زمینی میشه به عشق اسمونی رسید اما وقتی عشق اسمونی رو داری و بعد از اون عشق میای میرسی به عشق زمینی یعنی نزول کردی یعنی تباه شدی روی حرفم به خودمه و تنها خودم من باختم ! چیزی که خیلی با ارزش بود رو باختم !

پاسخی بگذارید

