4 04 2010

اين روزا بدتر از قبل شدم به زور خودمو از خونه بيرون ميكشم كه مبادا ديونه نشم با هيچكي دم خور نميشم حوصله خودمم ندارم خوابم رسيده به 3 ساعت در شب و سه ساعت ظهر احساس خستگي همه وجودمو گرفته اما چشام عين يه جغد بسته نميشه تو پست قبليم ميخواستم به يه سري چيزا جواب بدم حالا ميدم چون خيلي دلم ميخواد حرف بزنم اما انگاري يكي جلوي دهنمو گرفته و نميزاره خستم خسته


فقط دوست دارم جواب اين حرفا رو بدم


قبلش بگم ميدونم هيچ كدوم از اين نوشته ها مال من نيست فقط خواستم خودم به خودم جوابي داده باشم

باورم کن

تو را می بینم ،تو را می شنوم ، تو را می گویم ،تو را می نویسم، تو را باور دارم و همیشه با توام به راستی شایدسودای عشقی در تو نیست . و شاید نخوای رسوای عشقم باشی .اما غریبه با دل من اشناجسمت نیست در کنارم .اما روحت هست در وجودم. روح واحساست را بارها و بارها زمزمه کردم.عشق و احساسم را بارها وبارهامرور کردم .شاید هیچ زمانی با من نباشی وبا روحم یکی نشی و  نخواهی با من باشی.

شاید تو تنهای تنها رویای شبهای مهتابی زندگیم باشی.شابد تو  برای دیگری باشی.اما خوشحالم که کسی نمیتونه  فکر و یادتو از من بگیره.ایکاش منو ببینی و وجودمو باور کنی. ایکاش در شبهای ظلمات تنهاییت تک چراغ دلت من باشم.ایکاش ارامش بعد طوفان دلت من باشم.ایکاش رسوای دلم باشی و شیدای عشقم.

ای تو قصه گوی شبهای مهتابی.ای تو ایمان شبهای تنهایی با تو بودن را روحم از تو یاد گرفت. بگو بی تو بودن را از کجا یاد خواهد گرفت.

بمان تا مرده نباشم و در اغوش تو باشم.تو که باید شب را از میان چشمانت معنا کرد.محبت را در قلب کوچکت معنا کرد.تو که گرمای خورشید را در بر داری .زیستن در کنار معشوق را باور داری. تو که می دونی عشقم برات تا بیکرانها جاریست.تو که می دونی طعم تلخ اخرین وداع تا دور دستها در خاطرم باقیست.

بیا ای تو ایمان گمگشته ام

دیگر گمگشته ام مباش

دیگر لحظه ای را بی من مباش


–    حداقل پنج نفر در این دنیا تو رو دوست دارند . آنقدر که حاضرند به خاطر تو بمیرند .

بزرگترين جكي بود كه تو تمام زندگيم شديدم !! 5 نفر اونم در حد مرگ ؟؟ ميتونم 5 نفر نه 50 نفر پيدا كنم كه وقتي ازشون ميپرسم دوسم داريد فقط هيمن دوسم داري به حد مرگ بهم بخندن


–    حداقل پانزده نفر در این دنیا تو را به دلایلی دوست دارند .

اره اينو قبول دارم 15 تا بيشتر اما مطمئنم و مطمئن باش كه همه اونايي كه دوسم دارن و كنارمن براشون منفعت دارم كه پيشم موندن والا دريغ از يه دونه اسنه تنهايي ادما كه خيلي ها نميفهمنش كه فكر ميكنن دورشون پر ادمه اما هي هات كه تنها ترين تنها هستن


–    تنها دلیلی که ممکن است کسی از تو متنفر باشد این است که می خواهد مثل تو باشد .


به شرطي چيزي داشته باشي كه لايق همانند بودن باشه نه كسي كه از خودشم بيزاره


–    یک لبخند تو می تواند برای هر کسی خوشبختی بیاورد ، حتی اگر او از تو خوشش نیاید .

خدايي كم اوردم چون خيلي حرف مسخره اي بود


–    هر شب کسی با فکر تو به خواب می رود . مطمئن باش

هي ميخوام بد دهني نكنم نميزارن با فكر من؟؟؟ يا هر ادمي اي بابا اگه پسر به فكر دختر به خواب بره كه همه جاي دخترو تو خواب و رويا ميبينه اونم چه رويايي باروني !!


دختره هم به فكر اينه كه چه جوري طرفشو خر كنه بياد بگيرش


–    تو برای یه نفر یک دنیایی .

دنيا

دنيايي خر حمالي

دنيايي خريت

دنيايي پول

دنيايي سكس

اينا همه دنياس پس حتما دنيام!!


–    بدون تو شاید کسی نتواند به زندگی ادامه دهد .

يعني من نباشم اكسيژن از كره خاكي ميره و طرف ميميرم ؟؟ اگه اينجوريه حتما نميتونه زندگي كنه ديگه!!


–    تو فردی بخصوص و بی همتایی ، اما به روش خودت .

من بهترين و با قدرت ترين و زيبا ترين و البته خود خواه ترين موجود روي زمينم خوب حالا اين چيرو ميتونه ثابت كنه كه خوشبختم؟؟


–    کسی که تو حتی از وجودش بی خبری ، تو را دوست دارد .

فايده اين مطلب چي ميتونه باشه؟


–    وقتی احساس می کنی دنیا به تو پشت کرده ، نگاهی بینداز . . . . . بیشتر مانند این است که تو به دنیا پشت کرده ای .

وقيت دنيا چيز زيبايي نداره كه ببيني بچشي يا تجربه كني بهتره پشت كني به دنيا تا نبيني عمرت كجا تلف كردي


–    همیشه احساسات را بیان کن ، به این ترتیب دیگران از آن باخبر می شوند .

كه چي بشه؟


–    اگر دوست خیلی خوبی داری ، زمانی برایش بگذار تا دریابد که چقدر برایت با ارزش است .

تو اين دنيا بيشتر از هر چيزي دوست داشتم و تجربه دوستي اما هيچي ادمو واسه خودش نميخواد مطمئنم


دوستتون دارم . . . . . . . .  . . .  همتونو . . . .  حداقل یکی از اون 15 نفری که شما رو دوست دارن ؛ منم .

بگردین دنبال 14 نفر دیگه . . .

کارها

Information

One response

7 04 2010
امين بابايي

شايدم شما راست ميگي. .

پاسخی بگذارید

