19 03 2010

به كجا رسيدم؟؟ نميدونم

يه عده از دوستان كه بلاگهاشونو ودست نوشته هاشونو عاشقانه دوست دارم ميان ودر سكوت مرورم ميكنن بدون حتي كلامي حتي گلايه اي !!

تنهايم دارم عذاب اور ميشه به حدي كه براي اسباط تاهل بايد قسم و ايه بخوري

اين روزا در گيرم بد جوري هم در گيرم، در گير با خود بودنم وقتي فكر ميكنم به مهاجرت به كانادا وقتي فك ميكنم كه ديگه تو اين مملكت كه با تمام بديهاش عاشقانه دوسش دارم نيستم نميدونم يه حس ترس همراه با خلع بهم دست ميده ترسي كه گاهي انقدر قوي ميشه كه

کارها

Information

One response

6 07 2010
مهتاب...

یک شهر هست که میگه
دوست جدا بیگانه جدا دل میشکند
بیگانه گر میشکند باکی نیست
من در عجبم دوست چرا میشکند!!!
مصداق تمامی تنهایی انسان هاست…وقتی دورت پر از فامیل و دوستن اما میبینی تنهایی..انقدر دردناکه که نمیدونی چکار کنی و کافیه کمی ضعیف بشی دوست قدیمی اینترنتی من و اونوقت هست که ویرانگرهای خاموش به سمت شمای خوب هجوم میارن ارباب مشکلات(سیگار) و بسیاری دیگر که راه ورود به شما رو پیدا میکنند
اگه پولدار بودم اولین کاری که میکردم یک کلبه عشق میزدم در شهرمون کرج و به این جوون های خوبمون همدردی میدادم و سعی میکردم با خوبیها آشناشون کنم و از استعداد های فراوانشون استفاده کنم
اما متاسفانه پول نیست و شاید تنها ترین جا دنیای اینترنت باشه که بشه حرفی رو زد اما این دوره زمونه مردم گوششون پر از اینگونه حرف هاست
جالبه که شما میخوای مهاجرت کنید اما منم دلم میگره که شما میخواین برید و یه دوست خوب رو از دست میدم…هرجا که باشید موفق باشید و پرانرژی و پر از افکار مثبت و خوب
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.

پاسخی بگذارید

