بهار !!

14 03 2010

دوست دارم از خودم اين بار بنويسم بدون ترس و واهمه از هيچ خودم باشم و نوشته هام بدون ويرايش بدون اينكه حتي يه بار برگردم عقب و بخوام ببينم چي نوشتم دوشت دارم بدون ترس از نگاه ادما يه سيگار بدازم گوشه لبمو مثه راننده تاكسي ها ريز ريز بكشم بدون وحشت از حرف ادمها!! كه تو يه دختري و اين چه كاريه!!

ديشب چت چت شده بودم  افكارمو نميتونم جمعو جور كنم خيلي پراكندس نميدونم حتي چي ميخوام بگم شايد وقتي همه مردم دارن ميرن خريد و خوشحالن از اينكه سال نو شده از درختا و سبز ها تا همه ادما همه چيزشون نو شده خوشحالا من اوج ناراحتي هستم كه باز يه سال نو!! يكي از دوستام هميشه از يه هفته مونده به روز تولدش دپ ميشه و گريه ميكنه كه يه سال ديگه هم بزرگ شدم من به اون فضاحت ديونه نيستم افسوس عمر رفتمو نميخورم  نه چرا دروغ بگم هر دفعه كه تو اينه نگا ميكنم ميترسم كه نكنه دارم پير ميشم نكنه ديگه زيبايي گذشتمو ندارم و دوستامم كه از اين جنون من خبر دارن همه سعي ميكنن كه بگن نه تو زيبا تر از هميشه هستي و منطبق عادت تو خودم فر ميرم از وحشت سالهايي كه پيش رو دارم و هر سالي كه ميگزره اين جنون و ترسم بيشتر ميشه ديگه حوصله هيچ كاري رو ندارم حتي افكارمم نميتونم جمع كنم

کارها

Information

پاسخی بگذارید

