وب گردی

7 08 2009

یه چند وقتی هست دارم تو سایتای ایرانی در به در دنبال مدل مو ارایش میگردم واخرش چیزی که دستگیرم شد چندتا مدل عج وجقه که خدایی اگه یکی واسه من این مدل ها رو درست کنه یا خودم واسه کسی این مدلی درست کنم فک نمیکنم طرف زنده بزارتم

مدل های شنیون جدید هم همش شده یه سری مدلی که با نا منظمی مو روی سر جمع شده خدای یا من مثل مادر بزرگا نق نقو شدم وزیادی پیر یا اینا زیادی فضایی شدن  خلاصه که بعد روز ها و ساعت ها وب گردی یه چیزایی پیدا کردم حیفم اومد اینجا نزارم با خودم گفتم شاید یه روزی یه بد بختی هم مثل من در به در دنبال مدل بگرده و شاید برسه به ایران من  شاید یه خدا بیامرزدی هم داد خدا رو چه دیدی

کارها

Information

پاسخی بگذارید

