دانلود اهنگ عشقم به اغوشم بکش علی باقری

3 08 2009

ارامش احمقانه ای تمام وجودمو گرفته چرا ؟ برای چی ؟ چرا باید ارامش داشته باشم ؟ خودمم نمیدونم چرا نباید داشته باشم اینم نمیدونم نمیدونم تو زندگیم دنبال چی میگردم دنبال چی دارم میدوم ولی میدونم که بی هدف شدم سر در گم

یکی از دوستام دیروز میگفت  تو خرت از پل گذشت چرا مشکوک میزنی چرا گیج میزنی چرا اینطوری میکنی دنبال چی میگردی گفتم نمیدونم به خدا

همه چیز عالیه فقط منم که ارامش احمقانه شده یه جورایی مثل مرده ها شدم یه حالت خاص شاید بی تفاوت

یه اهنگ از علی باقری هست که عاشانه دوسش دارم و محوش میشم هر بار که میشنومش

یه تیکشو مینویسم و بعد لینک دانلود میزارم

عشق به اغوشم بکش  امشب که خیلی بی کسم امشب که با زخمای خیس شبو به صبح نمیرسم

عشقم به اغوشم بکش شاید هنوز دیر نشده شاید هنوز دستای تو از بوسه هام سیر نشده

دانلود

کارها

اطلاعات

24 پاسخ

3 08 2009
هستی

سلام دوست من
محیط اطراف معجزه نمی کنند تا وقتی که روح ات آروم نباشه..
از این که به «زندگی من» این قدر لطف دارین ممنون..
باید نوشته هاتون رو سر فرصت بخونم، برای آشنایی بیشتر..
فعلاً، سلام..

4 08 2009
سوم شخص

متن ترانه این آهنگ خیلی زیبا بود …
در مورد این نوع آرامش هم نمی دونم …
شاید آرامش ات یک مقدار بیشتر از گذشته …فقط همین …
و آن قدر ها هم زیاد نیست … نمی دونم …

30 10 2009
aaadam_barfi

kheili baram jalebe .shayad bavar nakaradani bashe ke man shaere in sher hastam va baram jaleb bood ke kasi omghe harfe mano dark kard va azash lezat bord .sheri ke to shabhaye ghorbat soroode shod .az inke inghadr doosesh dari lezat bordam ,va kashf kardaneto madyoone google va search kardan haye shabane am hastam.hamishe shad bashi…/

4 11 2009
pasargad

mamnon az lotfi ke darid

24 11 2009
مارال

matne ahang khaili alie va mano yade eshghaam k be ham naresidim vali hichvaght faramushesh nemikonam mindaze.

25 11 2009
مصطفی

سلام دوست گرامی

امیدوارم از اون حالت مرده بودن در اومده باشی و دوباره مثله قدیم با آرامش تمام ، بیای و وبلاگتو خوشکل و با مطالب زیبا درست کنی
اینو هم بهت بگم که هر آدمی تو یه مقطع سنی چنین حسی رو می کنه ، که خیلی هم آزار دهندست . انسان واقعی اونه که بعد از تجریه کردن این حس بتونه به یه نتیجه خوب برسه و هدف خودشو پیدا کنه و برای موفقیتش تلاش کنه
من یه جمله گوهر بار از دکتر شریعتی می گم و رفع زحمت می کنم
(( اسمم را پدرم انتخاب کرد – فامیلیم را یکی از اجدادم – دیگر بس است ، راهم را خودم انتخاب می کنم ))
به دنبال هدفت باش
در پناه حق

30 11 2009
aaadam_barfi

shayad kalame ha hichvaght tosif gare khoobi baraye haa;le ye ensaan nabashe ,kalame ha bishtar mitoone khordane ye ghahve too ye shabe barfi ro tarsim kone ta haale gharibe to ya hata araameshe to ro
tanha hesi ke daram ineke in aramesh moghadase va hich kas nemitoone befahme ke khoobe ya bad .edaame bede yta jaei ke hes koni edaame dadan base
zendegi hamine
raftan ye ghaanoone na neveshteye ejbaarie
ama mishe gah gahi azash lezat ham bord hata be hamoon andazeye ye fenjoon ghahve
hata age kasi darket nakone va hata age ta’me ghahvato ham natoone befahme …/

2 12 2009
فاطمه

سلام با تشکر از وب خوبتون ترانه جدید آقای علی باقری (عشقم به آغوشم بکش ) واقعآ خیلی عالیه لطفا ترانه های جدیدش رو هم برای دانلود بذارین

13 03 2010
parisa

ziba bood.lotfan age ahange jadid khoond bara download bezar.be man ham sar bezan khoshhal misham

28 05 2010
حسین

سلام واقعا محشره تشکر

5 07 2010
سعيد

خيلي باحالي همين بوس.

31 07 2010
sam

خیلی باحاله

12 08 2010
k1

ashghal boooooooooooooooood

12 08 2010
ناشناس

20

13 08 2010
ناشناس

من تصاویر علی باقری رو میخاستم

13 08 2010
سلام

من این آهنگو خیلی دوست دارم بهم آرامش می ده واقعا

هر وقت تو ماشین در حال رانندگی به این آهنگ گوش می دم قسمت های آخرش کع صداش می ره بالا جدا جوگیر می شم سرعتمو تا مئتئنم بالا می برم خیلی واسم حال می ده

13 08 2010
سلام

راستی تو رو خدا اگه چنین آهنگای احساسی پیدا کردید به من هم خبر بدید vurood@rocketmail.com
09356942250

27 10 2010
سعيد عاشق

خوب بود دستون درد نكنه

8 11 2010
هادي شيرين نويد

با سلام
وبلاگتو به وبلاگم لينك كردم اگه مايليد ميتونيد وبلاگ منم تو وبلاگتون لينك كنيد
هادي

24 11 2010
pasargad

salam agha hadi mamnoon az lotfet man omadam belageton ama lik nakarde boudid bazm mamnoon
shad bashid

9 11 2010
پیروز

علی باقری یه اهنگ داره که توسط طاها عباسی آهنگسازی شده و در آلبوم چراغ قرمزه. با این مضمون
همیشه هر جا که بودم
از تو آروم می گرفتم
اگه همصدام سکوت بود
با سکوت از تو می گفتم
همیشه هر جا که رفتم
آخر جاده تو بودی
اون که با دل خستگی هاش
دل به من داده تو بودی
. . .
این ترانه علی باقری هم واقعا گوش نواز و دلنوازه. امیدوارم این خواننده محترم بتونه همینطوری بدرخشه و ترانه هایی زیباتر و بهتری را تولید کند.
موفق باشید

29 11 2010
اسماعیل

سلام خوبید ممنون

29 08 2011
محسن

علی باقری عشقهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.دوستش دارم

2 03 2012
میلاد

من نتونسم دانلود کنم چیکاکنم؟من دیوانه وار عاشق آهنگای علی باقری هستم خواهشأ میتونید این آهنگو بفرستید به ایمیلم؟ممنونتون میشم اینم آدرسم shibani‎_milad‎@yahoo.com

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

