چی بگم که نگفتم بهتره

24 05 2009

ای بابا بعد 13 ساعت بدو بدو الان رسیدم خونه هر چی میگرد که یه چیزی بزارم تو بلاگم هیچی پیدا نمیکنم اخه به من چه پیمان ابدی چطوری مرد

به من چه که این همه هنر مند !!! خودشونو با قیافه های مختلف درست کردن تو تشیع اون بد بخت

فقط وفقط واسه اینکه خودشونو مطرح کنن !!

به من چه که دختر 16 ساله شده 210 کیلو شما مواظب باش نشی اونقدی خوب بیچاره مشکل هرمنی داشته لابد حالا بگید اووووووووووه 210 کلیو کلی هم چرند بنویسیم  تا بازدیدمون بره بالا که چی بشه؟

بیوگرافی مهناز افشار

زندگی نامه هیلتر!! زندگی خودم خیلی جذاب تره و مسخره تر از ایناس پرم هست از جنگای صلیبی  بی خیال چه حالی دارن بعضیا ها

باز پزیشکیا یه چیزی حالا اونا هم نه که چی بفهمیم یه مرض تازه کشف شده بعد چی؟ حالا بمونید تو خماری تا باز در مانش کشف بشه

اوه اینو نگفتم همه جا پر شده از جمونگ اههههههههههه چی بگم به خدا جمونگ تاریخ را به یغما برد خوب عرضه دارید؟ برید خودتون سریال بسازید به یغما نبره عرضه ندارید خفه بمونید دیگه ماشلا به مردم ما که همه جا شون شده جمون کم مونده اقایونم گوشواره سوسانا بندازن واقعا که تاسف داره خوش به حال خودم یه قسمتشم ندیدم  حیف وقت نیست بشینیم این قیافه های مسخررو نگا کنیم ؟

چه چیزای دیگیی هم داره اینترنت هک کلاه برداری و……..

یه دسته پر طرف دارم دارم خالی بندی چت  ، دوست یابی ، یه سری مقاله اینچنینی هم داره : چگونه خودمان را به زور در دل طرف بچوپانیم !! خوب الاغ بخواد دوست داره  نخوادم تو به زور مثلا به خیال خودت عاشقش کن اون که چش و دلش یه جا دیکس توی خرم که میدونی خوب تو که اول واخر میخوای خر باشی چرا به خودت زحمت میدی از همون اول مثه یه ادم !! فک کن دوست داره تموم میشه دیگه حال داری وقت خودتو حروم میکنی؟

خوب حالا شما بگید من چی بزارم تو این بلاگ که مسخره نباشه؟ البته میدونم وقتی خستم کلا از ماهیت ادمیت در میام یه چند ساعت دیگه که استراحت کنم باز مثه ادما میشم !!

یا حق

کارها

Information

2 responses

24 05 2009
سوم شخص

سلام راستش از google reader وبت را دنبال می کنم دیدم چند روزه ایران من آپ نمی شه گفتم حالی پرسیده باشم !
یک مورد دیگه من قبلا در وبلاگم همین جوری اینترنت را مرور می کردم یه مورد جالب پیش میامد می گذاشتم ! ولی الان چند وقته هر چرت و پرتی که به ذهنم می رسه ! می نویسم ! ( یک مرزی هم داره ولی خوب وسعتش زیاده و چرت و پرت های مغزم هم نا محدود )
البته همین جوری هم هر چند روز آپ میشه و گاهی اصلا نمیشه !

در هر صورت موفق باشی
تا بعد …

در پناه حق

25 05 2009
pasargad

مرسی از لطفتون شرمنده میکنید با این همه لطفی که به ایران ، من دارید
قعا تراوشات ذهنی شما چرت و پرت نیست و قابل تامل و خوندن نه مثه من از همین جا هم ازتون وهمه دوستان معضرت میخوام که وقتی خسته میشم کاملا عوض میشم و میشم یه ادم دیگه شایدم اون خود واقعیم باشه به هر صورت خواستم تشکر کنم ممنون

پاسخی بگذارید

