نقطه وسط یا اول و اخر چه فرقی داره

10 05 2009

امشب انقد دلم گرفته که قبل از هر کاری حتی قبل از دیدن کامنتهایی که دوستان با یه دنیا لطف و عشق برام میزارن

اومدم و فقط میخوام بنویسم نمیدونم چی بنوسیم اما میدونم که نوشتن و سیگار بهترین های برای ارامشم  (از اونجایی که معدودی  از دوستام ادرس بلاگمو دارن راحت میتونم بنویسم سیگار !! بدون ترس از حرفها و نگا ها و چرندیات مردم

که ای واییییییییییییییییییییی دخترو و سیگار !!

خسته شدم از همه مردم خسته شدم از همه جامعه و اجتماع حالم بهم میخوره از همه دو رنگی ها و دو رویی ها خسته شدم از همه چی خستم باز فک کنم دارم افسرده میشم

نمیدونم توی این چهار دیواری تا کی میتونم دوم بیارم و نمیرم و زنده بمونم وجون بکنم و جون بدم

یه وقتا دلم میخواد همه رو خفه کنم دوست دارم هیچ صدایی نشنوم البته اکثرا هم نمیشنوم یا گوشی تو گوشمه یا صدای پی سی انقد زیاد هست که صدای هیییییییییییییییچ ادم دو پایی رو نشنوم

نمیدونم چم شده دلم داره میمیره خسته شدم از همه چی نمیدونم چمه ولی میدونم فقط خیلی خسته شدم میدونم که زر میزنم که میگم خسته شدم و نمی کشم اما واقعا دارم جون میدم ونمیکشم

همه جا ادم عوضی هست شایدم همه عوضی هستن تا  یه مرحله زمانی خفه میمونن عین یه گوساله ساکت تا یه اتفاقی میوفته عین سسسسسسسسسسسگ چاچتو میگیره

وای که به خدا این دینا هم یه پا حیات وحشه ولی صد رحمت به حیات وحش یه چیزایی سرشون میشه مثلا میفهمن که اون ماده خر مال اون خر نره دیگس پس نباید بهش چش داشت ولی وای از این دنیای کثثثثثثثثثثافت که هیچکی هیچی نمیفهمه

خسته شدم

خدایی حالا هر خری میتونه بفهمه که دنیای حیونا تمیز تر و پاک تره حالا مثه خر هر کی دلش میخواد خودشو بزنه به خریت که نه ادما چیز دیگه ای هستن و شعور دارن و……………

به منم  بگین خری که سگ وگربه نگه میداری من عاشقشونم با هیچی هم عوضشون نمیکنم توی این دنیایی کثافت

بزار سهم منم این باشه

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ که هر چی مینویسم فایده نداره نمیدنم چی کار کنم دوست دارم داد بزنم تا حالا این حسو داشتی ؟

و در اخر

از همه بخاطر این همه الفاظ بیشعورانه معضرت میخوام قاطی تر از این حرفام که بخوام مثه یه خانوم بنویسم

غلط املایی هامم به بزرگی خودتون ببخشید خواستم یه چرندی نوشته باشم حوصله دوباره خوندن اراجیف خودمو ندارم

ولی بین خودمون بمونه که زیادم چرند و اراجیف نبود

خددددددددددددددددددددددددددددددددددددا دیونه شدم

این تیتر نقطه حالا واسه اینکه کپی نباشه  میگم وسط یا اول و اخر حالا فرقش چیه مهم اینه تهی و پوچه مثه مغز من حالا برو درس بخون  که چیییییییییییییییییییییی؟ اااااااااااااه خراب بشه این دنیایی خراب شده

خراب بشه

کارها

Information

4 responses

11 05 2009
سوم شخص

I remember mama said:

You cant hurry love
No, you just have to wait
She said love dont come easy
Its a game of give and take

You cant hurry love
No, you just have to wait
She said trust, give it time
No matter how long it takes

No, love, love, dont come easy
But I keep on waiting
Anticipating for that soft voice
To talk to me at night
For some tender arms
To hold me tight
I keep waiting
I keep on waiting
But it aint easy
It aint easy
But mama said…

همین جوری شعر رو یک دور تا آخر بخونش ! حس این که بگم بابا بی خیال به تعداد …عوضی داریم و … نیست

11 05 2009
pasargad

ba enke khiyli az mafahim sher ro motevajeh nashodam vale bazam ali boud
merci az lotfeton dost nazaninam

11 05 2009
dada

شما دعوت نامه ميخواهي تو بلاگ بالاترين ايملتو بذار

12 05 2009
pasargad

mamnoon az lotfeton to bleg gharar dadam

پاسخی بگذارید

