طلوع من……….

28 12 2008

پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باشمن رسیدم رو به آخر تو بیا شروع من باش

شب از قصه جدا کن چیکه کن رو باور من

خط بکش رو جای پای گریه های آخر من

اسمت ببخش به لبها م بی تو خالیه نفس هام

خط بکش رو باور من زیر سایه بون دستام

خواب سبز رازقی باش عاشق همیشگی باش

خسته ام از تلخی شب تو طلوع زندگی باش

من پر از حرف سکوتم خالیم رو به سقوطم

بی تو و آبی عشقت تشنه ام کویر لوتم

نمیخوام آشفته باشم آرزوی خفته باشم

تو نذار آخر قصه حرفمو نگفته باشم

پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باش

undefined

کارها

Information

پاسخی بگذارید

