دستتـو بده به دستام

28 12 2008

دستتـو بده به دستام

تابدوني که چه تنهام

عاشقم عاشقي دلداده

ولـي درگير غـمهام

تو قلب من حـرارت نگاتـه

توچشم من درخشش چشاته

فـک نکـني بي خبرم زحالت

تو گوش من صداي خنده هاته

رو سيم گيتار نقش اشکاي قشنگت

مـن فداي قلب تنها و يـه رنگـت

حتـي اگـه بشـه يه قرن منتظرت ميـشينم

کنار ساحل آبي مي شينم من گوش به زنگت

واسـه مـن تـو مـثـل انـگشـتر دسـتي

همه از حسودي مردن که تو پيش من نشستي

نـقشـه هاي دشـمنـات نقـش بـر آبـه

مردن وقتي که شنفتن هنوز از پيشم نرفتي

مي نويسم که دلم به يادته

مي نويسم قدمام دنبالتـه

هـرکسي بـپرسه يـار تو کيه

بش ميگم نفس کشيدنم صداته

خواب رنگين شقايق

نفس و پاروي قايق

توئي شـاه شـاپرکها

لج نکني با دل عاشق

توئي سـرور ستـاره

بي تو اين دل بيقراره

نکنه يه روز فراموشم کني

دلکم جز تو کسي رو نداره

کارها

Information

One response

28 12 2008
مهتاب...

سلام
خوب بود..راستی اگه قطعه ای رو خودتون مینوسید لطفا ذکر کنید که بیشتر تقدیر بشه از شما…
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.
موفق باشید.

پاسخی بگذارید

