آهنگ عاشق ستار

13 10 2008

سرخ صورتم از سیلی اما زرد تنم
یوسف همدست حق و پاره پاره پیرهنم
از درون همه ویرونم اما ظاهرم اباد
شهر خاموشانه قلبم رو لبام پره فریاد
من همه نقدینه هامو پای عاشقی دادم
پا به زنجیر و اسیرم اما از خودم ازاد
سرخ صورتم از سیلی اما زرد تنم
یوسف همدست حق و پاره پاره پیرهنم

ابروم رفته از دست اوازه های عشق
مونده ام بی پناه پشت دروازه های عشق
روز بی ابرم و مثل خارم به چشم شب

قلب من شده باز سپر تازه های عشق
سرخ صورتم از سیلی اما زرد تنم
یوسف همدست حق و پاره پاره پیرهنم

کارها

Information

One response

13 10 2008
خواب کوتاه

سلام پرشین جان
لطف کردی دوست من . حق هم داشتی گیج بشی
خب وبمستر وبلاگ من یک پیشی خوشل به اسم نگار هست که زندگیمه …
شما که اینا رو نمی دونستی .. پس حق داشتی
از حضورت ممنونم دوست من

ستار شعرهای خوبی می خوند قبلنا
یکیشم این بود

کاش بدونم از کدوم جاده میای
که بشینم لحظه ها به انتظار
دو تا چشمام فانوس جاده بشن
تا ببینی جاده ها رو در شب تار …
والی آخر

پاسخی بگذارید

