سیاه سیاه……

8 10 2008

ما هرچي نوشتيم سياه بود چون دلمون سياه بود…..

ميگن سياه ننويس از خوبي بنويس از خوبي هاي زندگي…..

زندگي؟؟؟؟!!!!!

عجب واژه غريبه اي!!!!!!!

هرچي فکر ميکنم ميبينم سياه….بده….چيزي که بده چه جوري ميشه از خوبيش نوشت؟؟؟؟

آخه کجاي اين زندگي خوبه که من از خوبيش بگم؟؟؟؟

از وقتي چشم باز کرديم همش دنبال خوبي زندگي بوديم و هنوز پيداش نکرديم…..هر روز منتظر یه اتفاق خوب بودیم اما دریغ از….ديگه باورم شده که زندگي اصلآ خوب نيست که بخوام دنبال خوبيش بگردم….شايدم خوبه يعني زندگي بقيه خوبه و مال ما….

نميدونم خدا چرا اينجوري ميکنه نميخوام کفر بگم ولي انگار خدا داره با من لج ميکنه انگار که من يه غولم و رفتم به جنگ خدا….اونم داره با من ميجنگه و ميخواد از پا درم بياره….

از هر دري وارد ميشم يه ضربه ميزنه آخه خدا جون تو که ميدوني ما هيچي نبوديم هيچي نيستيم هيچي نميشيم پس چرا اينجوري با ما تا ميکني؟؟؟؟

چرا هر چي دعا ميکنيم گوش نميدي…..چرا هرچي ما ميخوايم تو نميخواي و هر چي تو ميخواي ما نميخوايم….

داري منو امتحان ميکني؟؟؟؟آخه چند سال بايد امتحان بگيري تا ببيني ما هيچي نيستيم؟؟؟؟خدا جون آخه مگه ما بندهت نيستيم؟؟؟؟

هر روز به اميد تو بيدار ميشم و شب که ميخوام بخوابم باز با تو درد و دل ميکنم….پس چرا به درد و دل هام گوش نميدي؟؟؟چرا حرفامو نميشنوي؟؟؟بابا دلم ترکيد….مردم از بس که تو سکوتم داد زدم ما به هرچي دل خوش ميکنيم تو اونو از ما ميگيري خوب يه دفعه جونمونم رو هم بگيرو خلاص.

خدا جون اگه زندگي اينه ما نخواستيم مال خودت…..بده به یکی دیگه شاید واسه اون بهتر باشه….
ديگه اميدم داره نا اميد ميشه…..آدمي هم که اميد نداشته باشه مردست نه زنده….

من موندمو يه دل خوشي اين يه دل خوشي رو ديگه ازم نگير….

کارها

Information

پاسخی بگذارید

