ميميرم برات نميدونستي ناز من

16 04 2008

ميميرم برات نميدونستي ناز من
ميميرم واسه اون دوتا چشم سيات
ميميرم واسه اون زنگ صدات
ميميرم واسه اون ناز نگات
تو شدي همه زندگيم تو شدي همه دلبستگيم
تو شدي بهار واميد ودل داديگيم
تو شدي تمام عمر من تو شدي كبوتر عشق من اومدي نشستي اخر رو بوم من
تو بيا بشين كنار من
سر بزارتو روي شونه من ميخوام برات قصه بگم قصه عشق
قصه دل دادگي من قصه مستي چشم تو قصه عاشقي منو تو اي گل من
اي تو قبله وجود من اي تو امير قلب من ميخوام بگم عاشقتم اي گل من
اي تو اتشكده قلب من اي همه عشق تو وجود من
تو شدي خداي من خداي من
بودن تو ارزومه حتي واسه يه لحضه ميميرم بي تو اگه با من نباشي
اگه با من تو نباشي شب من سحر نميشه شب ميمونه با من تا هميشه

فايل صوتي 128

کارها

Information

14 responses

18 04 2008
مهتاب...

سلام.
مثل همیشه زیبا!!.!!عنوانش فوق العادست!:ميميرم برات نميدونستي ناز من
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
تفسیر
عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.
موفق باشید.

17 12 2008
nahid

سلام من خیلی دنبال این اهنگ بودم توروخدا اگه میشه واسم بگین چه جوری یا از کجا دانلودش کنم؟ ممنونم از لطفت

27 12 2008
pasargad

عزيزم فايلو تو پست اصلي گزاشتم اميدوارم خوشت بياد اسم خوانندش ايرماس
موفق باشي

22 02 2009
ناشناس

دمت گرم

21 06 2009
فراز

بابا این دانلود نمیشه جدا 0000

21 06 2009
شهناز

اقا فراز درست صحبت کن اینجا خونه خودتون نیست.

28 10 2009
علی

ببین این آهنگه میمیرم برات که دانلود نمی شه

28 10 2009
pasargad

دوباره امتحان كردم فايل درسته و دانلود ميشه

24 07 2010
مهدي توتي

موزيك ويدئو ميميرم برات خدمت شما :

[video src="http://rapidshare.com/files/408115273/mimiram_barat_-___-_by_mehdi__ITSAT_-_-_-_totti_mehdi_yahoo.com_.mp4" /]

11 08 2010
ali

عكس خيلي زيبايي است

1 02 2011
amir

خیل ممنون از این عکس زیبا

5 02 2012
یوردتاش

سلام .. من دنبال یک آهنگ بودم که روز ولنتاین تقدیم به عشقم کنم… که این آهنگ رو از سایت شما پیدا کردم… دستتون درد نکنه خیلی آهنگ زیبایی بود… من که تونستم دانلود کنم ممنونم

1 04 2012
ali

سلام.دمت گرم داذا خیلی وقته دونبال خوانندش بودم.

فقط همین یه اهنگو خونده یا اهنگهای دیگه ام داره تو اینترنت که نتونستم چیزی پیدا کنم اگه اهنگ دیگه ای پیدا کردی ممنون میم واسم بفرستی ادرس وبمو نوشتم واست

4 07 2012
pasargad

barat migardam doste man age boud be roye cheshm behet khabar midam:)

پاسخی بگذارید

